Trött på att vara sjukling

Nu börjar jag verkligen tröttna på att vara sjuk. Det går ju banne mig aldrig över *muttrar*

Jag hostar lungorna ur mig både dag & natt, sen så rinner näsan samtidigt som ena näsborren är täppt. Huvudet känns megasvullet och örat värker när jag sväljer. Ärligt talat, snart dags att skrota mig *ler brett*

Imorgon ska vi iallafall pallra oss ut jag & Dexter. Ska åka till Almenäs och vara med lite på sista introduktionsdagen. Måste ju lufta ovven lite i år iaf. Bussarna går dock miffigt så vi kommer inte vara där förrän typ 13:40. Vill gärna låta Dexter äta lunch hemma först innan vi drar nämligen, enklare med tanke på att han får puré nu med. Hoppas vädret inte sviker, verkar dock som det ska bli regn & mulet imorgon. Inte skoj alls. Nåja bara att plocka fram gummistövlarna & ponchon.

Kommentarer
Postat av: Rasmusadine

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback