5 månader & 1 dag

Jepp det är så gammal dexter är nu. Idag var det dags för 5 månadersvaccination. Första sprutan gick utan några problem, han rörde inte en min. Den andra gjorde dock ondare så då blev han ledsen i ögat lille plutten.

Liten & liten förresten. Dexter väger nu 9120 gram! Jepp, han en stadig bit vår lille kille. 68,5 cm lång & med ett huvudomfång på 45,4 cm.

Jag trodde det var nåt galet när vågen visade så mycket men icke sa nicke, det stämde :)
Inte undra på att skruttungen växer ur alla kläder fort som bara den. Nu har han storlek 74/80....


Leker lite , allt ska in i munnen

Hmm den där kameran vill jag smaka på

Oj vad ljust

Kommentarer
Postat av: Ellie

Wow. Stoooor kille. Pussa från mig! :-)

2010-09-27 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback