Nätshopping is the shit

Idag vågade jag mig ut med skrutt en stund på eftermiddagen för att handla tillsammans med Fredrik. Då passade jag på att hämta en massa paket som beställts. Ett var från Ellos & innehöll dels ett par fodrade kängor som passade som tur var och även underställ, jeggings (ja jag vet att det låter märkligt), en svart byxa samt svart cardigan. Passade på att beställa när jag hade 25% rabatt på allt. Så nu fryser jag förhoppningsvis inte i vinter.


De andra paketen innehöll julklappar.  Jag är nästan klar med alla julklappsinköpen & tycker mig ha hittat några riktigt bra saker som passar mottagarna *nöjd*

Kommentarer
Postat av: Ellie

You can't be serious? Den 20/10 och du är KLAR med dina julklappar?



Jeeeez - du ger mig ångest :-)

2010-10-20 @ 23:24:25
Postat av: Eva

Bara nästan klar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback