Måndagen

Igår var det då dags för att köra igång en ny vecka. Jag & Dexter började dagen med en promenad i halkan ner till studentkåren. Världens bästa Helena skulle nämligen vara barnvakt medan jag ägnade mig åt det tvivelaktiga nöjet att besöka tandläkaren. 1100 kr senare & med en ny tid i januari för utdragning av ännu en visdomstand kom jag därifrån. Dexter hade skött sig, förutom en liten spyincident på Helena men det är dessvärre sånt man får räkna med *ler* Tanken var att vi skulle bege oss hemåt efter detta. När vi var på busstorget pratade jag dock med Malin som ville ha shoppingsällskap i Knalleland & vi var inte sena att hänga på. Jag fönstershoppade mest, min budget tillåter inte massa utsvävningar nu. Blev ändå inhandlat en ny vintermössa till skrutt & fluorskölj till mig.

Idag är det dags för Kryp In på öppna förskolan. Tror det är sångstund eller nåt men det märks. Bara skoj att komma ut & träffa folk. Dessutom så gillar Dex att spana samt eventuellt smaka på andra bebisar & deras saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback