Lite piggare

Idag verkar lillfisen lite piggare. Han har ingen feber men är fortfarande snorig. Natten var sisådär dock. Han vaknade flera gånger & grät. Jag fick ta upp och bära runt lite på honom, sen somnade han i mitt knä när vi satt i soffan. Det började vid 03:30 & höll på tills Dexter vaknade på riktigt vid 06:10. Jag känner mig aningen sliten & har sjukt ont i nacken. Det blir alltså inget babysim denna veckan eftersom pluttis inte mår helt hundra. Trist, men känns dumt att utmana ödet & åka till badhuset när han precis börjat bli något sånär pigg.

Dexter har blivit mycket bättre på att sitta själv. Nu kan han sitta på golvet & leka själv en lång stund innan han trillar omkull. Vi har lagt en gosig filt runt så han landar mjukt :P


"Va, tog du kort nu?"


"Ja visst är jag duktig & ganska söt"


"Ooops...men titta där, ett snöre att leka med"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback