Grustag i ögonen

Jag är galet trött. Skrutt har blivit snorig...IGEN...och därför inte sovit så bra inatt. Vi som nyss blivit friska allihop, typiskt. 05:00 gick vi upp idag efter otaligt spring upp & ner för nässprayande. Har hunnit med en 35 minuters sovstund sen dess, vilket bara gjorde mig ännu tröttare. Hinner nästan precis varva ner & somna när han vaknar & det är dags att gå upp igen.

Jag & Dexter har en ensam-hemma-helg framför oss. Fredrik ska till Nynäshamn på utbildning med Friskis & Svettis. Han är hemma igen söndag kväll. Idag ska jag & lillskrutten ta det lugnt & försöka kväva förkylningen i sin linda. Imorgon kanske det blir lite häng med Nina på dagen & Katja på em. Söndagen ska tillbringas i Fristad är tanken, jag & Dexter tar bussen till hans farmor & farfar för första gången.

*Brr* shit vad jag fryser, måste pälsa på mig lite & ta tag i det där med frukost *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback