Buzzar lite

Nu har jag fått min första Buzzador-kampanj hemskickad. Jag ska buzza om Natusan Baby first touch extra sensitive tvättservetter & Natusan Baby first touch zinksalva. Perfekt kampanj för mig eftersom det går åt en hel del tvättservetter här hemma samt att röd & irriterad stjärt får ju alla barn titt som tätt - även mitt.

Tanken är alltså att jag ska "buzza" produkterna, d.v.s. prata om dem bland vänner & bekanta samt dela ut provförpackningar och följa upp vad folk tyckte om produkterna. Är det nån som är sugen på att prova så hojta till innan provförpackningarna tar slut. Jag har nämligen redan hunnit med en första provbuzzning hos Linda.

Zinksalva är en riktig klassiker för röda rumpor. Jag har inte testat Natusans innan men fick en tub av ett annat märke från mina föräldrar när Dexter hade såna otäcka blöjeksem. Tycker det funkade ganska bra tillsammans med luftning. Är dock effektivast om man använder det vid första tecken på irritation.

Jag har redan smygprovat tvättservetterna, köpte hem dem innan jag fick paketet och är supernöjd. Innan körde vi med billiga "no-name" tvättservetter men jag tyckte att vid lång användning blev Dexter lite röd av dem. Natusan däremot upplever jag verkligen vara mild & återfuktande samt att de luktar fräscht även fast de är oparfymerade (vissa oparfymerade varianter tycker jag kan lukta lite kemikaliskt nämligen). Dyngbra att ha vid matbordet är de oxå, funkar perfekt för att torka av kladdiga bebishänder såväl som ansiktet. Vi råkade dock köpa hem ett paket Natusan som var med aloe vera & det rekommenderar jag verkligen inte. Funkar väl säkert lika bra som de andra oparfymerade men jag tyckte att doften var stark & obehaglig. Blää *rynkar på näsan*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback