Vintertid, tjoho...eller inte

Det där med att ställa om klockan är inte alltid så lätt. Det går definitivt inte att göra på en bebis.

Dexter börjar numera väcka mig runt 3-halv 4 då han sover oroligt. Sen vaknar han runt 04:20. Jag ligger kvar & lyssnar ett tag medan han bökar runt, pratar & vänder sig på tvären i spjälsängen. Efter cirka en halvtimme ger jag upp & inser att somna om inte är ett alternativ denna dag heller. Att börja dagen mitt i natten känns sisådär. Det går verkligen inte att få honom att hålla sig vaken längre på kvällarna (somnar runt 18:30-19:00) & även om Dexter nångång varit uppe längre så vaknar han ändå kring samma tid. Lille skrutten. Jag hoppas att det vänder så småningom. Funderar på om det kan vara tandsprickning som spökar oxå. Tyckte mig känna en liten, liten flis häromdagen & han har varit skruttig i magen till och från.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback