Rulladirulladirulladirulla...

Dexter har för ett litet tag sen äntligen lyckats klura ut hur man vänder sig tillbaka från mage till rygg så nu rullas det en del här hemma. Han ligger sällan still länge utan det rullas & backas & snurras en massa. Idag flyttade jag bort vardagsrumsbordet & lade en filt på mattan istället för att ha den bakom matsalsbordet. Den ligger bättre där, han kan böka runt mer utan att filten far. Dessutom är det på tryggt avstånd från mina böcker :P

Idag sken solen så lockande & jag kände mig mer sugen på att gå ut än dan innan. Så jag och Dexter tog en promenad eller snarare plogrunda hem till Malin & lilla Gustav. Gångvägar & trottoarer plogas inte riktigt lika bra som vägar och att köra barnvagn genom snöhögar och sörja var riktigt slitigt kan jag lova *pust* Väl framme bjöds det på fika medanDexter lekte samt bubblade med Gustav som mest såg alldeles förskräckt ut det lilla livet :)

Efter en snabb men härlig omgång Betapet med älskade Elliebubban sitter jag här & funderar på om jag ska baka lite eller inte. Svimma inte gott folk, jag vet att det är lite oväntat :D

Kommentarer
Postat av: Kjellstine

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback