Oväntad start på morgonen

Dexter började vakna till och böka runt vid 3:30 inatt. Efter att ha insett att han inte kommer somna om i spjälsängen tog jag upp honom och så la vi oss i gästsängen. Efter massa knövlande och lite pip så somnade han äntligen igen strax innan kl. 5. Vid 6 tiden var det dags för välling. Jag var då redo att gå upp men till min förvåning så somnade Dexter om igen och sov till 8:30! Så skönt, jag är fortfarande i chock :D

Idag ska vi till att börja med ner på stan med Katja en sväng. Sen blir det hem till Nina på em. Vi ska tillbringa hela helgen hemma hos henne eftersom Fredrik är i Stockholm med Friskis & Svettis. Dags att inviga resesängen vi fick från mor & far. Spännande, blir som ett litet äventyr :)


Leker lite framför TV:n

"Titta mamma vad jag har"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback