Linas matkasse

För exakt en vecka sen fick vi vår första leverans från Linas matkasse.

Följande recept med tillhörande råvaror innehöll matkassen:
  • Pumpa- & sötpotatissoppa med bönor & knäckebröd
  • Kolja i ägg- & persiljesås med kokt potatis & gröna ärtor
  • Örtkryddad köttfärssås med spaghetti & apelsin- & morotssallad (fast vi hoppade salladen pga tidsbrist)
  • Sesampanerade chicken nuggets med currysås, ris & plockgrönsaker
  • Bräckt kassler med ris & frisk äppel- & senapssås
Mina favoriter var helt klart koljan & kycklingen. Fredrik var helt såld på soppan. Allt som allt är vi nöjda & ska helt klart fortsätta. Jag ser redan fram mot nästa veckas leverans :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var oxå tvungen att intresseanmäla mig, även om det kommer dröja till något liknande dyker upp i Karlskoga! :)

2010-11-09 @ 07:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback