Vill fixa och trixa

Efter IKEA-besöket har jag bara blivit ännu mer sugen på att fixa här hemma. Vill ha in ännu mer grönt i vardagsrummet. Har nog ett behov av att mer färg och ljus nu när våren börjar små smått. Sen vill jag nog att det ska kännas riktigt trivsamt hemma eftersom det kommer spenderas en hel del tid här framöver...

Jag har smurfat runt lite och hittat stuff som hamnar på önskelistan:

Kuddfodral från H&M

Kuddfodral Moln från Inredning Etc

Klädnypor Peg Sparrow från Bluebox

Vill ha ett gäng i olika färger som kan piffa upp lite i de vaser med grenar och stuff vi har.

Kabelhållare från Designtorget

Om man inte kan dölja kabel-eländena så varför inte pimpa dem?

Stolen Urban från IKEA

Våra stolar till matsalbordet är rangliga, obekväma och fula. De här kan jag tänka mig istället.

Korg i filt från Åhléns

 

Slutsatsen man kan dra av detta är att jag gillar grönt helt enkelt.

Grönt är skönt!

 





Kommentarer
Postat av: Li

Letat sladdhållare/gömmare hur länge som helst, tack för tips! :)

Postat av: Vonka

Tack vännen :-) I dag mår jag mycket bättre! Duuu, städa pyssla å göra fint brukar vara tydliga tecken på att det snart är dags ;-)

Stor kram

2010-03-17 @ 23:15:57
URL: http://kotok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback