Val FUM

Idag var det dags för val till studentkårsstyrelsen och studentrepresentanter i råd och nämnden inför 2010/2011. Vi började kl 5 och höll på till runt 21 ungefär... Jag hann få ur mig en och annan märklig kommentar (såna där ni vet där jag uppenbarligen missat att koppla ihop hjärnan och tungan *ler*).

Stort grattis till Andreas Henriksson som blev vald till kårordförande! Dock vill jag mest av allt gratulera världens bästa Helena som blev vald till vice kårordförande (med utbildningsansvar)! Massa grattiskramar till dig!



Jag vet att du kommer göra ett fantastiskt jobb under det kommande året. Lycka till med allt, det kommer bli ett spännande och utmanande arbete i och med kårobligatoriets avskaffande och allt annat som händer framöver. Jag och bebben lär hänga på kårkontoret och förpesta din tillvaro ska du se *flinar*

Kommentarer
Postat av: helena

det är ett krav att ni ska hänga där ;)

lär behöva både kaffesällskap å stöd!

kramis

2010-03-25 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback