Ny vecka

Jaha då var det måndag igen. Sitter i skolan och hänger innan föreläsningen som drar igång kl. 13:00. Har jobbat lite på förmiddagen samt hunnit förbi polisen och fixat med nytt ID-kort. Smidigt som tusan att de tar kort och allt där. Tillbringade max 5 minuter därinne och om ca 5 dagar får jag sms när det är klart för avhämtning. Me like.

Efter en tids töväder och slask så var det visst dags för snö och lite minusgrader igen. Känns som om det hade kvittat faktiskt men inte så mycket att göra åt saken.

Jag har haft ännu en natt med dålig sömn. Det går av uppenbara skäl inte att ligga på mage nu men inte heller på rygg för då kvävs jag typ...sidoläge är det enda som varit aktuellt det senaste med stöttning av diverse kuddar. Nu går dock knappt det heller. Värker i bäckenet och höfterna när jag ligger på sidan och vrider jag över mig liiite för mycket på magen protesterar bebben våldsamt. Ja det är väl bara att försöka vänja sig vid bristande sömn för det lär knappast förbättras när bebben kommer ut *ler trött*

Kommentarer
Postat av: Tageelina

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback