Kvack

Jag har hittat den ultimata hemsidan för mig - en webbshop med bara badankor *ler brett*
Här är mina vill-ha-favvisar:


Visst är de söta?

Dock har jag nu ett liiitet problem. Efter dagens IKEA-shopping, där vi bland annat investerat i ett vägghängt badrumsskåp och tvättställsunderskåp, finns nu inte längre nån plats att ställa mina badankor på *snyft* Vet inte riktigt hur jag ska lösa det, funderar på om vi kan hitta nån schysst vägghylla. Mina ankisar måste få synas och badankor brukar ju trivas bäst i badrummet *ler brett*

Det vart en hel del shoppat på IKEA idag. Förutom badrumsstuff - som definitivt behövs för att vi ska få lite mer utrymme där inne - inhandlades en blågrön fårfäll till bebben (påminner lite om en mupp eller kanske fraggel), tvättlappar, smörknivar, glödlampor, takspott till vardagsrummet, lakan till spjälsängen, matlådor, grön fluffig matta till vardagsrummet, massa ljus (första gången på flera år jag köpte en förpackning vanliga värmeljus på IKEA, då vi haft ett närmast outsinligt förråd sedan vi flyttade ihop) och lite annat smått och gott. Det enda som blev ihopskruvat idag var tvättställsunderskåpet, resten lovade min älskade sambo att vi ska fixa imorgon. Då ska jag hinna med att städa lite och ta tag i pluggandet som på nåt märkligt sätt hamnat lite i skymundan.




Kommentarer
Postat av: Emma

du får köpa tavelramar och ställa dem på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback