Kan man vila ihjäl sig?

Gårdagens blodtrycksvärde var det bästa jag haft på länge och det fanns inte ett spår av protein i urinen. Blodproverna från lasarettet hade dock inte nån hört nåt om, det verkar dock inte vara så viktigt eftersom allt annat ser bra ut. Fick dock rådet att fortsätta vila så mycket som möjligt...undrar om man kan vila ihjäl sig?

Idag känner jag mig lite bättre. Är fortfarande vansinningt trött men den där diffusa sjukdomskänslan börjar släppa. Ska bli skönt att få lite besök idag. Om ca 45 minuter dimper nämligen Linda ner med lilla Gustav på en fika. Jag behöver en stunds social samvaro känner jag. Ska ta mig ut strax till konditoriet och se om de har nån smarrig fika jag kan bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback