Ute på äventyr

I måndags åkte den här lilla familjen ner till Ullared tillsammans med Linda. Vi tog vägen förbi hennes mamma i Torestorp för att släppa av Gustav och ta en snabbfika innan shoppingäventyret tog sin början. Trots den galet varma dagen var det knökat med folk på Ge-Kås.

Ett av dagens mest lyckade inköp var enligt mig vattenkokaren från Philips där man kan välja temperatur (40, 60 ,80 eller 100 grader). Dyngbra för ersättning & sen välling! Fort som tusan går det att värma vatten och ett litet pling får man när det är klart. Jag älskar den redan *ler brett*


Det inhandlades lite babykläder i stl 68 & 74. Just nu drar han 62 & i vissa fall 68 så det kändes smart att inhandla lite större plagg. Fred är nöjd över den retro tv-spelsinspirerande t-shirten han hittade *ler*
Jag plockade även på mig ett gäng MAM-nappar (Dexters nappfavoritmärke), nappflaska, flaskborste, en urmysig supermjuk barbafleecefilt, en till vanlig barbafilt, tejp, lim, fotoalbum (varav det ena omvandlats till gästbok för Dexters namngivning) och lite annat smått och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback