Stuff-bebben-vill ha-kollage

Jepp, det är definitivt bebben som önskar sig detta & inte bebbens mamma *harkel* Fredrik undrar lite hur det går till men jag har lovat busbebben att inte avslöja vårt hemliga trick :P



Mitt egna miffo hemmameckade kollage med bilder lånade från:
Reflexer & Tummen-skallra;
dunderbutiken.se
Retrobody & muminstrumpor; lindex.se
Trumpettes ljuvliga "strumpskor" & Svinsöt-nappen; bluebox.se
Jolly snuggle; babyshop.se




Det finns så mycket fint som jag...öhh jag menar bebben...hemskt gärna vill ha *ler brett*

Kommentarer
Postat av: Saidirmelin

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Postat av: Saidirmelin

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-12-12 @ 21:34:32
URL: http://saidirmelin.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback