Snörvel

Det blev en fullspäckad helg i Karlskoga som gick fort som bara den. Med mig hem fick jag en stygg förkylning. Vaknade med ont i halsen natten mellan fredag till lördag vilket har evolverat till att hjärnan nu är full med snor och halsen värker som bara den. Bläääää.
Idag skulle jag gått på kursintroduktion mellan 9-12 men kände mig inte riktigt fit for fight. Det får räcka med att kravla sig ut till familjerätten i eftermiddag för att fastställa faderskapet.

Helgen var hursomhelst riktigt rolig. Jouni improviserade fram en födelsedagsfest så lördagkvällen var livad. Mycket bebisprat blev det åt alla håll och kanter och jag drack gravidbaileys (dvs pucko med extra kakao *ler brett*) medan alla andra uppenbarligen drack världens godaste bål. Jag älskar att "komma hem" och träffa alla nära och kära. Känner mig väldigt lyckligt lottad att vara omgiven av så många underbara människor på där och här.
Igår kom vi iväg lite senare än vi egentligen tänkt oss men spillerill. Det var underbart väder. Strålande solsken och inte en endaste ny snöflinga från himmelen *ler* Vi hann mysa en stund med Dantebus och spana in lilla Irma samt låna det där bäckenbältet. Ser fran mot att testa det när jag väl orkar pallra mig hemifrån igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback