Nära döden upplevelse

I måndags eftermiddag/kväll slog den till...den fruktade magsjukan! Hela natten mellan måndag till tisdag sprang både jag och Fredrik i skytteltrafik till toaletten. Det här var ett av de tillfällen jag önskade att vi haft en toa till.
När det var som värst hann jag knappt lägga mig innan det var dags att springa upp igen. Fyyy faaan. Stackars bebben måste ha funderat vad vi höll på mig. Att den kickar järnet och rullar runt har inte direkt hjälpt till att lugna ner magen heller.


Resten av veckan har fortsatt gått i illamåendets, diarréns, feberns och snorets tecken. Usch. Min mage är fortfarande ostabil, mullrar en massa och vill inte direkt ha fast föda även om jag långsamt börjar känna mig mer levande än död igen. Imorgon har jag inbokat två jobbcoachningar (som är framflyttade från tidigare i veckan) och jag strävar efter att klara dem. Har missat så himla mycket denna veckan bl.a. de två första föreläsningarna i skolan och dessutom har jag inte ens orkat tänka på att öppna böckerna och läsa. Gahh vad jag halkat efter direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback