Snöoväder

Jepp det har det varit idag och då av givetvis ger jag & Dexter oss ut :) Malin ringde & undrade om vi ville göra henne & lilla Gustav sällskap ner på stan. Hon hade några sista minuten handling av julklappar kvar. Eftersom både jag & Dex i princip klättrade på väggarna här hemma tackade vi givetvis ja. Jag kikade ut & såg att det snöade men hur mycket märktes först när vi kom ut. Ångrade nästan att vi begav oss ut när jag långsamt plogade uppför backen med snön piskande i ansiktet. Nåja det var ändå ganska skönt att komma ut & himla mysigt att träffa Malin & Gustav igen. Efter shoppandet togs en fika, främst för att kidsen behöve utfodras. När vi väl kom ut igen hade det i princip slutat att snöa. Mina vinterstövlar gillade inte riktigt att pulsa i blöt snö så det läckte in, trots att jag impregnerat dem 2 gånger. Typiskt.

Väl hemma igen har lillfisen sovit lite samt att jag försökt få honom att äta. Vanlig mat gick inte bra. Dexter ulkade upp det han fick så jag gav upp och körde på fruktpuré. Sen har jag åtminstone fått i honom lite gröt. Hoppas att aptiten kommer tillbaka snart. Det är en glad liten skrutt som kryper omkring här hemma nu...


Ut med lilla tungan såklart :P

Glad skrutt

Full i bus

Fokuserad - mycket märklig min :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback