Oj...

...här har det inte hänt nåt på ett tag.
Jag har helt enkelt inte orkat att uppdatera bloggen, fy skäms på mig.

Hmm, vad har hänt sen sist?
Dexter och jag tog en promenad till Malin i måndags och hälsade på Gustav som hunnit bli 7 veckor.
Jag har hälsat på Elinor och hennes nytillskott, den ljuvliga lilla Vera som var två veckor gammal. Kramade givetvis på söta storasyster Iris också.
I onsdags följde jag med Malin och lilla Gustav till Bollebygd och besökte Maria och lilla Ebba. Önskade att jag haft kameran med mig då Ebba & Dexter var så söta mot varann när de låg på filten.
Linda och jag har "missbrukat" vår frihet och shoppat lite på Knalleland samt mumsat mjukglass. Alltid lika trevligt att hänga med henne.
Katja kom förbi igår och vi käkade lunch och snackade skit i några timmar samt att hon agerade första kräktorkare :P

Idag är det igenmulet och regnigt ute. Vi ska pallra oss iväg för att kolla på ny barnvagn. Vår nuvarande är dels lite för stor & klumpig för min smak samt att den håller på att falla isär. Båda bromsarna är paj nu och en skruv i själva sittdelen har lossnat men den har fått en primitiv lagning av världens bästa Malin.

Jag har idag rensat undan merparten av Dexters kläder i storlek 68. Han växer som ogräs den unge mannen. Han fyller inte riktigt ut 74 än men de passar i längden. En del byxor kan han fortfarande ha i 68, så länge de är långa i benen, samt tröjor men bodys är i princip kört.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha :) han är stor killen, eller lång iaf. Irma har oxå precis växt ur sina 68or! :) Synd att vagnen gått sönder så mycket. Men hittade ni någon vagn?

kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback