Denna helgen

I fredags käkade vi kräftor med Linda & Andreas. Himla mysigt & så smarrigt även fast jag ganska snart tröttnar på att bryta mig in för att få mat *ler brett* Fred & Dias började även gå igenom Freds whiskyhylla till bådas förtjusning.

Igår åkte vi ut & lämnade Dexter i Fristad hos farmor & farfar. Sen styrde vi kosan mot Göteborg & tripp till IKEA. Ett par timmar senare & ca 2000 kr fattigare begav vi oss hemåt igen. Det inhandlades bl.a. en barnstol, förvaringslådor, haklappar, barntallrikar, ramar, servetter & ett skötbord.

Idag ska vi lämna Dexter i Fristad igen för att se Torpaspelen. Årets uppsättning är "
Romeo & Julia". Den manliga huvudrollen spelas av en vän så det ska bli kul att se. Jag minns inte när jag var på teater senast.

Nu önskar jag dock mest att Dexter ska ta en förmiddagslur snart så jag får vila lite. Den senaste veckan har hans sovrutiner ballat ur. Istället för att sova till 2-3 och sen äta vaknar han runt 00:30 och äter och efter det sover han himla oroligt. Vaknar till minst 1 gång i timmen och jag får trycka in nappen, klappa lite på honom eller ta upp och vagga honom en stund. Imorse tyckte han att 05:20 var en bra tid att gå upp på. Jag var inte lika övertygad men vad gör man, bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback