Bio

I fredags lämnade vi Dexter i Fristad hos Freds föräldrar och sen åkte vi på bio med Linda & Marcus.
Vår första bio tillsammans sedan Dexter kom gjorde ingen av oss besviken,
"Inception"var nämligen helt fan-fukkin-tastic!

Jag lämnade biosalongen med lite samma känsla som jag gjorde efter exempelvis "Seven", förutom att "Inception" gjorde ett ännu större intryck. Det är lätt en av de bästa filmerna jag någonsin sett!

"Dreams feel real while we're in them. It's only when we wake up that we realize something was actually strange."


Efter filmen, och alldeles för mycket biogodis, så bar det iväg ut till Fristad igen där vi beslutat oss att sova över för att slippa väcka Dexter. Vid frågan om det gått bra så fick vi veta att han varit ganska olycklig och inte viljat sova. Sån kan han ju vara med oss med iofs. Farmor sa dock att det märktes att han saknade oss. Det gjorde lite ont i mitt mammahjärta då...*ynk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback