Å Eva hon ä tlööött

Jupp sånt är livet. Inatt var ingen bra natt. Kunde inte slappna av och sova. Det kröp i hela kroppen och värkte överallt så 23:45 gav jag upp sängen och satt mig i soffan istället. Där blev jag kvar till 04:10. Satt med datorn i knät ett tag och spelade spel. Sen tittade jag på tv...masa skräp går det visst på natten.

Lyckades väl somna vid halv 5 snåret imorse och har sovit ett par timmar från och med det. Antar att det bara är att vänja sig vid såna här sömnlösa nätter eftersom bebben knappast lär sova nätterna igenom.



Gårdagen tillbringades med Ninolainen och hennes yngsta son i Göteborg. Andreas behövde nya jeans så vi hängde ett bra tag på Weekdays medan han provade ett helt gäng med Cheap Mondays. Sen blev det lunch på S.P.I.C.Y. Thai och sen åkte vi till Sisjön och Stadium XXL. Andreas köpte knallgula fotbollsskor (eller snarare hans mor, eftersom hon faktiskt betalade) och Nina investerade i en träningsdress. Jag vaggade mest runt eller passade på att sitta och vila svullna benen medan jag kunde.

Vi avslutade GBG-trippen med ett stopp på IKEA. Jag shoppade lite...fastän jag inte borde men det var bra investeringar och gick inte på mer än 547 kr. Bland annat blev det en del pryttlar för att kunna barnsäkra vårt hem. Det ränner lite mer kids här nu och jag har insett att vi behöver jobba på det där med att barnsäkra vårt hem. Sen slank det med två gula extrastolar till vardagsrummet, antimattglidstuff, plastburkar, muffinsformar, en pall och glödlampor.



Bebis visar inga tecken på att vara på väg ut. Dock härjade den kring rejält därinne inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback