Ynkligast

I helgen slog det till och jag fick en elak dunderförkylning. Inom loppet av två månader har jag lyckats vara magsjuk (spydde inälvorna ur mig), få maginfluensa (diarré är INTE roligt), bli gravid (vilket iofs inte är en sjukdom, däremot har det haft vissa mindre käcka "biverkningar" som illamående, humörsvängningar, absurd trötthet, sömnsvårigheter...) och nu senast som ett brev på posten kom förkylningen lagom till torsdagens tenta.

Tycker att jag minsann har rätt att tycka lite synd om mig själv. En stund åtminstone *ler*


Imorgon börjar tentapluggandet på allvar, bättre sent än aldrig *ler trött* Dessutom ska vi i Mopeds styrelse luncha med rektorn.

Idag fick jag en väldig fin present dock som piggade upp mig en hel del. Tant Elliefanten skickade en supersöt body. Titta här:


Nu ska jag softa framför tv:n en stund. Nåt skit hittar jag väl att zappa mellan innan det är dags att försöka sova

Kommentarer
Postat av: Tant Elliefanten

Stackars, stackars Eva. Inte alls roligt att vara sjuk. tröstpuss

2009-09-23 @ 07:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback