Vampyrer för hela slanten

Fredrik är i Stockholm hela helgan på Svettis dagarna (gissa om jag var upprörd en stund när jag hittade ett kuvert på köksbordet märkt med SD på *flinar*).

För min del blir det som sagt vampyrer istället. Helena, Lisa, Sofis & Maria kommer hit vid två-tiden så ska vi kolla på Twilight. Sen bär det av ner till bion för att möta upp Sara och titta på New Moon 17:30.



Lite mindre porrigt än True Blood, som jag & Fredrik kollat klart på säsong 2 av.

Imorgon är det dags att ta tag i verkligheten igen och köra igång med grupparbetet ordentligt. Vi har drygt en vecka på att oss att fixa det och tentaplugga. Tjoho *ler snett* Dessutom är veckan som kommer fullbokat med en massa annat som möten med centrala arbetsmiljökommittén, prefekten och kårstyrelsen, boka in nya coachmöten samt hålla i ett redan inbokat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det enda jag kan komma på som är mer porrigt än True Blood, är porr...

2009-11-23 @ 17:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback