Det var ett tag sen sist

Vilket beror dels på att min laptop bestämt sig för att inte hitta nätverket (så jag & sambon delar på den stationära), vår internetuppkoppling har strulat i evigheter (efter att ha försökt publicera flera inlägg som bara ballat ut gav jag upp) och det faktum att jag haft en del med skolan och det runt omkring.

Sen sist så har jag fått extrajobb på Adecco som karriärcoach! Jag hade mina första två möten/samtal inbokade idag och det gick jättebra (tror jag iaf *ler*).  Sen fick vi äntligen tillbaka resultaten för omtentan i introduktion till psykologi som jag haft lite ångest över. Trodde mig kanske knappt ha skrapat ihop ett godkänt och var orolig för att fått ett underkänt igen. Istället fick jag VG! Detta trots att jag inte svarade på två frågor och tyckte jag mest ordbajsade på en del av de andra. Sååååå skönt!

Jag har även hunnit med att experimentera lite julgodis. Vissa blev mer lyckade än andra. Jag konstaterade att vit choklad ser fint ut men är alldeles för sliskigt för min smak. Måste göra lite mer godis innan jul och definitivt de jag gjorde förra året.

Bild lånad från roligaprylar.se

Det här är för övrigt ännu en julklappsönskan från bebben...även om det nog kan vänta tills nästa jul iofs :P

Bebis Yoda ftw!

 

Imorgon är det dags för heldag med arbetsmiljöutbildning. Det blir förhoppningsvis intressant. Måste snart krypa i säng, för jag sov dåligt inatt. Låg och lyssnade på ösregnet & funderade på om det går att ljuddämpa fönsterblecket på något sätt *ler brett*


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah bästa mössan ever! tack för att du röstat! :D nu får jag bara hålla tummarna då :) Lycka till på adecco, det kommer ¨gå greijt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback