Moped

Kan tyckas vara en underlig rubrik men det är namnet på kårsektionsföreningen för Pedagogerna på Högskolan i Borås. Idag var det dags för stormöte (eller stor & stormöte...vi var 6 deltagare totalt) där det valdes en ny styrelse till 09-10. Jag ska axla rollen som ordförande vilket känns spännande och lite nervöst.

Det blir ett fullknökat år för mig. På gårdagens kårfullmäktige blev jag invald som studentrepresentant i Centrala Arbetsmiljökommittén och det kårfum som var innan detta blev jag en av tre studentrepresentanter i Forsknings och Utbildningsrådet. Idag blev jag utöver ordförande i Moped även med som representant i Instutitionsstyrelsen och i Kårfullmäktige. Jag ska göra mitt yttersta för att hantera dessa uppdrag på bästa sätt. Hoppas att jag kan uppfylla det förtroende som visats mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback