En späckad helg

Den här helgen har verkligen bara försvunnit.

I fredags var jag på skolan kl. 11:00 och kom därifrån 04:15. Vi körde kårpub efterseom det var IDA-sittning. Sittningen hade maffiatema så alla var riktigt läckert utstyrda. Mycket bling bling, päls och leksaksvapen. Jag är fortfarande fundersam över hur hon med med snuskigt höga stilettklackarna lyckades ta sig runt. Fascinerande.
Det var en lyckad pubkväll. Mycket folk och alla vara glada. Några mer än andra *ler brett*. Dock gick luften ur oss som jobbat vid efteråt under städningen så vi fick återsamlas dagen efter.

Jag orkade inte promenera hem och sista bussen hade gått så jag fick sova hos världens bästa Sofis. Vi vaknade till liv vid elva-tiden på lördag. Drack kaffe och tjatade tills det var dags att samlas för städning igen kl. 13.
Vi började med att äta rester från torsdagens "Sahara-sittning" (nykter tillställning för gymnasieelever) och sen var det bara att kavla upp ärmarna och fortsätta. Vi var klara runt 4-tiden. Då var det bara att skynda sig hem och fixa inför kvällens födelsedagsfest med Flower Power-tema, som skulle hållas i samma lokaler som puben. Jag borde gått och lagt mig en sväng men det hanns inte med.

Födelsedagsfesten för OBH (Otto, Bella & Håkan) var riktigt lyckad. Mer eller mindre alla hade klätt sig enligt temat. Några ansträngde sig mer än andra, han som kom utklätt till ett marijuana-blad med inbyggd liten discokula, "stereo" och drickahållare  imponerade *flinar*  Trött och med en massiv huvudvärk smet jag hem 23:50.

Söndagen tillbringades med att fira Fredriks bror och flickvän som fyller/fyllt år. Efter det dog jag i sängen fram några avsnitt av American Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback