Tjoho

Omtentan är äntligen avklarad och denna gången är jag nästan helt säker på att jag fixat den! Med lite tur kanske jag trillar över VG-gränsen.

Efter tentan satt vi ett gäng från klassen och gick igenom frågorna över en kaffe. Nästan alla kände sig mer nöjda med upplägget för denna tentan. Sedan gick jag & Sofis till ICA, jag åkte hem, lunchade, plockade ur diskmaskinen, tömde tvättmaskinen och sista-minuten fixade rekryteringsplanscher till Depom (festföreningen) innan det bar av  till skolan igen. Träffade Helena, satte upp planscher, tog en kaffe och sen började del 2 av utbildningen i Ansvarsfull Alkoholservering.

Kvällen avslutades sedan hemma hos Seb i hans nya lilla lägenhet tillsammans med Helena & Sofis. Seb bjöd på te & macka & vi pratade/skrattade i munnen på varann rätt länge *ler brett*

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och läsa något icke-studierelaterat innan det är dags att försöka sova.




Imorgon bär det av till Karlskoga *längtar* och dubbelt födelsedagsfirande. Jippie!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo men jag har råd med det med =) Och nu hittade vi en bra resa till ett helt ok pris så jag och mitt körkort överlever =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback