Fullproppad huvud

Jag började dagen med att dricka kaffe och mingla med Helena innan det var dags för genomgång av de olika inriktningar vi har att välja på till nästa termin. Den informationen gjorde mig mer förvirrad än jag var innan.

Vi har att välja mellan fyra olika inriktningar:
  • Arbetsvetenskap
  • Pedagogik
  • Sociologi
  • Psykologi
Jag är väldigt intresserad av psykologi men lutar nog just nu mer åt att välja pedagogik eller kanske sociologi och sedan komplettera med kurser i psykologi. Vi har nämligen 15 valfria poäng att fördela hur vi önskar den sista terminen.

Resten av denna dag har tillbringats med att plugga inför morgondagens omtenta. Först i skolan med några klasskamrater och sedan hemma. Nu är mitt huvud fullproppad med psykologiska och filosofiska teorier samt massa annat tjafs. Tror jag har hyfsad koll på det mesta. Jag hoppas att det inte försvinner i natt när jag sover, iofs
så känns det just nu som om mitt huvud skulle kunna explodera av allt jag tryckt in.

                         


Ska krypa ner i sängen och läsa nåt avkopplande innan jag somnar. Håll tummarna för mig imorgon mellan kl. 9-12.




Kommentarer
Postat av: o f e l i a

svar: Jo det var jäkligt onödigt kan man tycka.

Men jag vet inte, hon satt och lekte med dom och la sen ner dom bara och när jag kollade så låg dom i vattenskålen o:

Postat av: Ellie

Hur gick det hur gick det hur gick det? :-)

2009-02-19 @ 18:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback