Julen närmar sig med stormsteg

Idag fick vi äntligen resultatet från den fruktade kognitionstentan. Höll andan medan jag loggade in....men kunde sen dra en lättnadens suck när jag såg att den blev godkänd! Så skönt att slippa ha en omtenta hängandes över mig nu i jul när jag kommer ha fullt upp med gruppexaminationsuppgiften som ska vara klar till den 11 januari.

Så här veckan innan julafton har jag lyckats hitta fler saker att lägga till på önskelistan *ler brett* Som sagt, önska kan man ju alltid göra...


Sötaste Angel Animal figurerna från anyhow.se



Tuff mumie, även den från anyhow.se


Annorlunda & underhållande boktips



Nu har jag inget mer inplanerat i skolan förrän nästa år. Lär givetvis åka dit för att låna böcker & skriva på arbetet men nästa föreläsning är den 12/1 & sen har vi examination den 15/14. Jag kommer jobba lite på Adecco & givetvis försöka fixa klart grupparbetet så snart som möjligt.

Julafton tillbringar vi som vanligt i Fristad med Fredriks föräldrar & bror. Juldagen åker vi till Charleswood & sover först hemma hos syster yster. Ska bli kul att "komma hem" och träffa alla, var länge sen sist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback