Helgen som gått

I lördags följde jag, mot bättre vetande, med Fredrim och hans bror till Knalleland för att inhandla de sista julklapparna. Det var galet kallt och horribelt mycket människor ute. Trots allt gick det ganska smidigt, nu är två presentkorgar klara till både mina och hans parenteser *ler brett*

Mitt i julhandeln stötte vi oväntat på Skuggan och Leena. Det bestämdes att de skulle komma över på fika vilket sedan förlängdes till en mysig helkväll med övernattning.

Gårdagen var slapp och slö. Frukost med Skuggan och Lena, slötittande på Fredrik medan han spelade Assassins Creed 2, fika med Katja och sen avslutades kvällen med bio i Göteborg. Avatar gjorde mig inte besviken. Storymässigt är den väl lite tunn men helt acceptabel. Den visuella delen kickade dock arsle kan jag säga. Fantastiskt snygg. Den rekommenderar jag varmt alla att se på bio. Sedan ska den inhandlas på blue-ray *ler nöjt*







Blått är flott *ler*

Idag har jag pluggat på förmiddagen. Skrivit på grupparbetet/examinationsuppgiften som ska vara inlämnad 11/1. Ska försöka hinna bli klar med så mycket som möjligt innan jul eftersom vi åker till Karlskoga på juldagen och inte är hemma igen förrän sent den 29:e samt att jag har en del jobb inbokat efter det. Tiden går så mycket fortare än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback