Skjut mig

Jag är så jävla förkyld. Insåg dessutom inatt när jag inte kunde andas ordentligt att jag inte har någon bricanyl hemma. Fan i h-vete. Orka försöka få tid hos VC, de säger bara "du borde ringt innan den tog slut". Ja det kanske jag borde men va faan, jag har klarat mig så länge utan den nu att jag glömt bort det.

Igår var det finsittningen (inte fistningen som Mli lyckade felläsa på facebook *fnissar) på högskolan. Jag himla kul trots feberfrossa. Körde två gyckel ihop med Sara samt några borsgrannar och vrålsjöng givetvis med i alla sånger vilket resulterade i att min redan onda hals och hesa röst är way beyond evil idag. Ynk, ynk. Inatt har jag hostat, snorat och viljat dö ett par gånger. Det bultar innanför pannbenet och näsan (troligtvis det där massiva snorberget som ersatt min hjärna och som vill komma ut) och jag känner mig icke upplagt för tre timmars föreläsning i eftermiddag.

Måste kravla mig till apoteket sedan och fylla på mitt "knark"förråd. Doh... Nää nu ska jag lägga mig ner (eller snarare halvsitta) i sängen igen och se om jag kan sova liten stund iallafall.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig gumman! Ingen rolig start på skolan.. men det blir så när man träffar nya baciller :) kram

Postat av: Mli

Fast det hade varit hysteriskt roligt om du skrivit på Facebook att du "Förbereder dig för fistningen"! ;)

2008-09-05 @ 08:13:24
Postat av: Eva

Johanna: Tack så mycket. "Dagissjukan" slår hårt.



Mli: Jo det hade det iofs asgarv

2008-09-05 @ 08:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback