Summering av helgen som rusat förbi

Fredag: Seminarie på skolan. Kikade på del 3 av Janne Josefssons "På andra sidan älven". Jag nämnde att jag tyckte den var vinklad och aningen svartvit...då bröt helvetet lös i gruppen eller njae det fick diskussionen att spåra ur lite iaf *ler brett*
Kvällen tillbringades hemma hos Helena. Vi kollade på film (The Holiday, Juno och givetvis lite Jeff Dunham) och slappade i soffan. Himla mysigt.
 
Lördag: Tog en skön sovmorgon. Promenerade sedan ner till badhuset för att simma lite. Fick värsta chocken då hela badhuset var knökfullt med barn och deras föräldrar. Ljudvolymen var...HÖÖÖÖÖÖÖG :D
Efter det åkte jag hem till Malin. Var evigheter sen vi träffades. Fikade lite, busade med Julia och sölade skit. Bestämde att vi måste ha en tjejträff snart.

Söndag: Dags för Operation röjning av lägenhet. Vi tog ett gemensamt krafttag & städade hemma. Jag var måttligt road vilket snart fick sin förklaring i den ondskefulla huvudvärken som bröt ut. Däckad ei sängen & sov flera timmar. Skulle egentligen åkt med ut till Fredriks föräldrar & firat hans mors födelsedag nu ikväll men jag pallade inte med det ;(
Är inget trevligt sällskap när jag har ont i huvudet.
Har dovck tvingat upp mig ur sängen en stund för att jag ska kunna sova nåt inatt sen. Vill inte vända på dygnet helt.

Kommentarer
Postat av: Anders "Lite ödmjukare än alla andra" Nilsson

Janne Josefsson... vinklad... lägg av! Är gruppen kär i honom elle?



Happ

2008-10-06 @ 09:06:42
Postat av: Eva

asgarv man skulle kunna tro det :P

2008-10-06 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback