Pyjamasparty

"Regnet det bara öser ner..." Det spelar ingen roll för ikväll är det dags för pyjamasparty med tjejerna :)
Vi ska skrutta runt i myskläder, äta tacobuffé och kolla film. En riktig myskväll helt enkelt. Ska bli skönt!

Jag har plockat lite och gått över med dammsugaren medan Fred spelat Warhammer på datorn. Det är hans nya "grej".
Ikväll ska Fredrik dock spela Magic igen för första gången på evigheter. Jag har kört ut honom så vi tjejer kan vara sunkiga och snyfta till tjejfilm ifred :D


Kommentarer
Postat av: Helena

haha än så länge e ja inte så sugen på godis o grejer iaf :) kanske blir den bara gjord av tacos ikväll haha kram

Postat av: Johanna

Åh så härligt! Vilka filmer ska ni se? och måste säga att den lila bakgrejjen, yes.. me like

2008-10-11 @ 13:09:33
URL: http://johannasbubbel.blogspot.com
Postat av: Eva

Jag vet inte riktigt vad det blir för film än. Vi får se vad vi kan enas om :D

2008-10-11 @ 14:21:57
Postat av: Helena

åhh ja får väll offra mig o äta lite (läs mycke) då ;) hihihi

2008-10-11 @ 14:33:52
URL: http://lillasystersnyaliv.blogg.se/
Postat av: Anders "Önskar det fanns tid för mys" Nilsson

Körde ut honom minsann! Stackars Fred... men han kanske inte VILL vara i samma lägenhet som er! Stackars Fred...

2008-10-11 @ 16:04:55
Postat av: Eva

Så synd om honom var det inte. Han har överlevnadsinstinkt du vet :D

2008-10-12 @ 10:53:24
Postat av: Eva

Eller som han själv nyss sa..."självbevarelsedrift" fnissar

2008-10-12 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback