Hjärnsläpp

Jag har suttit & läst ur avhandlingen "Brandman och man" på datorn (var inte så sugen på att printa ut 169 sidor) inför morgondagens seminarie. Min hjärna orkar varken analysera eller reflektera kring innehållet just nu. Hoppas det faller på plats imorgon förmiddag när jag ska träffa tjejerna på skolan för diskussion.

Fick ett trevligt avbott i studierna förut. Anders aka Skuggan ringde från utlandet. Skoj att prata med honom. Vi har, återigen, bestämt att vi måste ta tag i våra liv & träffas. Om exakt en månad kommer han hem för gott (eller ja det vet man ju aldrig riktigt med honom *ler*). Så nu har Anders fått i uppgift att bestämma datum för Boråsbesök. Då blir det god mat, mys, film, böcker & givetvis party. Han bad mig pussa Fred i nacken från honom, vilket jag med glädje gjorde. En riktigt slaskig en dessutom till Fredriks förtjusning (eller...missnöje snarare *flinar).

Nää u ska jag krypa ner i sängen & läsa nåt som INTE är skolrelaterat. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback