Diskussion inför MIA seminarie 1

MIA = Mångfald i samhället

Jag började dagen med att försova. Tänkte gå upp 7:30 men vaknade 8:50 med huvudet på telefonen, som jag höll i handen. Måste stängt av den & somnat om, bra jobbat :P Blev lite stressigt men jag var på skolan i tid iaf.

Hela dagen har tillbringats i skolans bibliotek tillsammans med tjejerna. Vi har läst & diskuterat inför morgondagens seminarie. Känns som om det har gått rätt bra faktiskt. Jag är stolt över oss :D
Jag satt kvar ett tag på bibblan efter att vi var klara tillsammans med Sofia. Hon läste i nästa bok som är till fredagens seminarie medan jag skrev rent diskussionsunderlaget & letade fram lite artiklar/info som vi ska ha med.
Sen bar det iväg till ICA City i stan, lilla trånga butiken som ger mig krupp för att den är så illa planerad, för att shoppa mat. Jag orkade inte engagera mig i något avancerat så jag beslutade mig för att fixa en smarrig pastasallad.

Nu borde jag kanske börja kika i avhandlingen "Yrke, status & genus" som vi ska ha läst & diskuterat till fredagens seminarium. Min hjärna vill dock inte det så jag väntar tills imorgon

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är kul att läsa att du verkligen går in för studentlivet! Det är juh halva grejjen med att plugga. Lycka till med allt och jag hoppas verkligen att du trivs! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback