Då har halva veckan runnit förbi...

...utan att jag riktigt förstått det. Märkligt.

Vi har haft föreläsningar varenda dag. Imorgon är första "lediga" dagen. Då ska jag & Sara sälja biljetter till sittningen den 24/10. Hoppas det är mer folk som är sugna på att komma. Eftermiddagen ska sedan ägnas åt att lösa seminarieuppgift 4, då vi har två seminarier på måndag.

Facebook kan vara himla bra. Har fått kontakt igen med en kär gammal vän. Jessa & jag tappade bort varann när hon flyttade från Borås till Linköping för massa år sen. Nu har vi funnit varann på facebook & bestämt att det är dags att träffas igen. Minns alla sköna myskvällar i flanellpyjamas framför Vänner drickandes mängder med te när vi bodde grannar. Så nu ska Jessa kolla på datum för Boråsbesök. Lär bli film, massa te & minst ett Thai Silkbesök :D Jippie!

Jag känner mig superseg. Ska nog lägga mig & läsa lite snart. Har några nya böcker att hugga in på. Jag kan ju inte bara läsa studentlitteratur :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback