Sortera mera

Jaha nu har jag roat mig med att rensa undan de cd-skivor som stod framme, eftersom vi ändå inte lyssnar på dem utan på mp3  (ni audiofiler får gärna muttra, det skiter jag i *ler*). Det gav mig plats att sortera klart filmerna, det som jag påbörjade en sen natt för två månader sen.

Sen, tro det eller ej, så ser jag faktiskt fram mot lördagens storstädning. Det ska bli skönt att få rent och fint igen. Det ser ut som ett katastrofområde hemma hos oss *suckar* Så går det när man är lat och prioriterar annat :P

Idag hade vi andra föreläsningen med Mr Trååååk. Han är så trist att klockorna stannar. Det underlättar inte heller att han i princip skriver med allt som står i boken i sin powerpoint och pratar om exakt det han i presentationen. Detta driver mig till vansinne eftersom jag redan läst de aktuella kapitlen och inte är dum i huvudet. Jag satt med på hela föreläsningen igår men idag tog jag inte mer skit utan gick i halvtid när vi hade rast. Jag var så irriterad att risken var överhängande för en verbal explosion *ler brett* Blääää! Han är verkligen den enda föreläsaren som är så dålig, tråkig och trist. Meningslöst är ordet för hans föreläsningar. Ska bli intressant att se hur han hanterar nästa veckas seminarier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback