Söndagsseg

Igår var det glöggpremiär, vi smakade på Blossas nya årgångsglögg. Den var god även fast det inte var jättemycket blåbärssmak. Sofia tyckte det smakade som en nåt hon druckit i Grekland, sprit blandat med blåbärssoppa (tydligen ett "svenskifierat" ställe som trodde att det var en typisk svensk drink *fnissar*). Vi hade förutom Sofia även besök av Hanna & Rikard, Malin, Emil och lilla Julia. Sötnosen Julia 2 1/2 år har gått från att ha varit besatt av Pingu och Dora till att älska Batman Begins. Snacka om uppgradering *ler brett*

Förutom glögg och pepparkakor så hade vi köpt massa ost och kex. Smarrigt värre. Sen slank det ner lite rödvin och grabbarna hade whiskyprovning. Jag vet nån som har lite ont i håret dag *flinar*

Snart ska vi hämta upp Fredriks bror och hans sambo för att bege oss ut till Fristad. Det är deras föräldrar som bjuder på söndagsmiddag. Gratis mat är aldrig fel :P


Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas de inte slank ner några pepparkakor bara `;)

Postat av: Eva

Nix, jag nöjde mig med massa ost & kex :D

2008-11-18 @ 09:42:41
Postat av: Lisa

Ja men i morrn skiter jag verkligen vad det är för väder jag måste träna haha =)



Massa kramar till dig me=)

2008-11-18 @ 21:00:37
URL: http://lisahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback