Krasslig

Idag har inte varit en bra dag. Den började med en trött undertecknad, då jag sovit dåligt och fortsatte med en fullkomlig syndaflod. Fy satan vad det regnade. Sedan tillbringade jag 2 1/2 timme på bibblan istället för planerade 5-6 timmar med plugg som skulle avslutats med vattengympa. Dock var jag så trött och hade ont i halsen så det fick bli en simtur istället och sedan kravlade jag mig till affären för att inhandla middagsmat med sambon. Min hals är nu svullen och smärtsamt öm. Känns som om jag svalt två golfbollar preparerade med spik som fastnat i halsen, Jag är iallafall tacksam över att ha hittat Bafucin hemma.

Ser inte fram mot en heldag på skolan imorgon med dubbla föreläsningar *pust*

Kommentarer
Postat av: missTv

Hoppas idag har varit bättre! Krya på dig! Kram

Postat av: Anonym

Tack så mycket. Jag håller tummarna för att det går över snart. Har inte tid att vara sjuk. Kram

2008-11-19 @ 19:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback