Det är bara regn hos mig

Man skulle kunna tro att det är en ny syndaflod på gång med tanke på hur regnet fullkomligen öst ner här de senaste dagarna. Nu vill jag ha krispigt fint senhöst/vinterväder, skiter i om det är kallt bara jag får lite solljus från en regnmolnsfri himmel.






Jag ser fram mot lördagens glöggpremiär. Vi lyckades få tag på två flaskor med Blossa årgångsglögg trots att det sålde slut på båda systemen här i stan direkt när det släpptes. Boråsare är visst riktiga glöggfantaster. Elle rja det var ju faktiskt honeybunny som var vänlig nog att köra förbi Ulricehamn och inhandla flaskorna. Dessutom har vi mängder med glögg kvar från förra året, trots att vi drack massor då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback