Amputation?!

Jag funderar just nu allvarligt talat på att amputera bort halsjäveln. Igår var lyckan stor då jag trodde mig hittat en receptfri smärtstillande tablett som var effektivare än bafucin. Halsen kändes mycket bättre under kvällen men tji fick jag. Vakande inatt och hade återigen vad som kändes som flera kilometer taggtråd i halsen. Idag har dock "mirakelmedicinen" långsamt slutat att fungera. Nu hjälper den inte ett skit längre och halsen känns dessutom värre än tidigare. Jag vill gråta och svära samtidigt när jag måste svälja.  Mina halsmandlar är fetsvullna och öronen värker så misstänker att jag åkt på halsfluss. Jävla skit. Det enda positiva är att jag just nu iallafall inte har feber längre *ta i trä*.

Om skiten inte är bättre efter helgen får jag bita i de sura äpplet och ringa till vårdcentralen. De brukar dock inte vara så engagerade ändå. Tydligen så skriver man knappt ut antibiotika till något längre. FÖR FAAN GE MIG KNARK! Jag orkar inte mer. Måste bli pigg så jag kan plugga ordentligt igen.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Neeeeej, Eva nej amputera halsen. Då kan vi ju inte vråla singstar något mer!! Pusspuss och krya på dig, världens bästaste ÄÄÄÄÄÄva!!

2008-11-22 @ 10:37:31
Postat av: Lisa

Tack så jättemkt kraaaaaaaaam



Men operera bort skiten då det gjorde jag och har inte haft problem sen dess ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback