"För det är ingen vanlig dag...

...för det är Fredriks födelsedag, hurra, hurra, hurra!"

Idag kliver min älskling in i "gubbåldern" vilket har firats med blommor & tårta. Presenter hade han, i vanlig ordning, fått i förväg eftersom jag är hopplös när det gäller sånt. Gillar att ge bort saker :D


Vi har haft ett litet tekniskt missöde idag. När jag kom hem från jobbet kände jag en märklig, plastig röklukt. Insåg att en snabbpropp gått & tänkte att det är lätt fixat men nix. Det gick inte att slå på den jäveln igen. Skrutt. Fred kommer hem lite senare & upptäcker efter lite meck att nätagget på datorn pajat (blå blixtar från datorn är aldrig bra). Som tur är har Net on Net öppet länge & Fred datakunniga kompisar, så jag slapp vara utan betapet allt för länge *fnissar*

Gahh, jag har varit helt vansinnigt trött hela dagen idag. Måste försöka krypa i säng snart, har massa intervjuer inbokade imorgon. Lite oproffsigt att gäspa sig igenom dem :D



*muttrar* försökte lägga in en bild men det sket sig. Blogg.se har uppfört sig irriterande på sistone. Jag har bl.a inte kunnat kommentera hos andra.

Kommentarer
Postat av: ofelia

Grattis till FisFredd :D

2008-05-13 @ 22:39:27
Postat av: Johanna

Grattis Fredd! pussar och kramar från hela familjen.

2008-05-14 @ 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback