Operation renovera hallen...

...börjar idag.
Vi väntar på att Freds föräldrar ska dyka upp med lite grejer så vi kan börja riva de där eländiga fejkpanelerna & städskrubben. Vi kommer inte bli klara med allt i helgen, saknas fortfarande lite saker som takfärg & sån där underlagsväv istället för bredspackel...hmm. Nåja, nån kanske fattar vad jag menar *ler brett*

Igår när jag satt vid datorn kom jag av en händelse in på Panduros hemsida & upptäckte att de hade stor rea nu. Passade på att införskaffa lite smått & gott så jag kan pyssla. Allt från färg till massa pärlor. Skoj, skoj!
Det borde du kika på Ellie, som varit pysselsugen i evigheter :)




Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack för tipset... :)

2008-03-01 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback