Ensam hemma

Igår åkte Fredrik till Arvikafestivalen för att jobba. Kommer hem igen sent på måndag.
Det är tomt här utan honom.

Till helgen blir det en oplanerad tripp till Karlskoga. Mailade med Elliebubban på jobbet & köpte tågbiljetter när jag kom hem. Ska bli kul att umgås med min allra bästaste vän. Jag har saknat ihjäl mig efter henne!

Jag har fastnat i soffan framför Project Runway fast jag borde krypa i säng snart. Försov mig imorse, vaknade 7:33 med huvudet på mobilen som jag tydligen stängt av över en timme tidigare för att sedan somna om.
Men jag var snabb som blixten & 12 min senare var jag på busshållplatsen. Trillade in på jobbet 8:20 vilket inte är så illa med tanke på att bussarna inte går lika ofta som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback