Besöka Charleswood

Efter att ha konstaterat att jag faktiskt har 17 sparade semesterdagar beslöt jag mig för att passa på att ta ut lite mer ledigt, medan jag kan.  Insåg att semestern de närmaste 3 åren lär vara obefintlig. Sån lyx har inte studenter råd med *pust*

Så på onsdag kl. 14:03 hoppar jag på ett tåg (som förhoppningsvis är bättre luftkonditionerat än Borås lokalbussar) till Karlskoga & stannar i stan tills på tisdag eftermiddag. Det blir dock inget
PIP för det har jag inte riktigt råd med nu. Däremot lite mingel med goda vänner och kramande på lilla Vilda.


Kommentarer
Postat av: Elliebubban

Yaaaay!! :-)

2008-07-29 @ 10:53:27
Postat av: beardonaut

Då kanske vi ses, vi åker till Karlskoga nu på fredag och blir där till nästa fredag, med avstickare till Björneborg.

Postat av: Eva

M: Vad roligt att vi för en gångs skull lyckas tajma våra besök :)

2008-07-29 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback