Slutat hålla andan

Mormor är på bättringsvägen. De första riktigt kritiska 72 h är över & hon har lyckats klaga på såväl, maten, kaffet, sällskapet & sängen *ler* Mormor hämtade sig förvånansvärt bra, det enda är att hon inte verkar få tillbaka synen på ena ögat. Nu håller hon på med nån form av "komma-igång-terapi aka sjukgymnastik" på sjukhuset och får förhoppningsvis komma hem om två veckor. Skönt!

Jag har blivit sjukskriven heltid igen denna och nästa vecka. Min yrsel vill inte släppa & jag är vansinnigt trött. Sov hela eftermiddagen igår fram till kl 20:00 & somnade igen vid 01.....min kropp vill inte vara vaken. Helt galet.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad skönt att hon är på bättringsvägen.

Gumman. Ta hand om dig. Pusspusspusspusspuss

2008-02-13 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback